Riepas vieglajām / komerc / 4x4 automašīnām

Continental is a Founding Partner of Extreme E, a new race series setting new milestones in eMobility performance and safety.

Izstrādātas

ekstrēmajam

Vēl nebijusi izturības pakāpe elektroauto vadīšanā

Jūs izvirzāt visaugstākās prasības mūsu riepām, tāpēc Continental pieņem ikvienu izaicinājumu, kas palīdz tiekties uz jauniem sasniegumiem veiktspējas un drošības jomā. Kā Extreme E vadošais partneris esam gatavi jauniem piedzīvojumiem. Pievienojies sacīkšu seriālam, kas iedrošina doties uz vēl neatklātiem apvidiem: sacīkšu trasēm visneiedomājamākajos pasaules nostūros, ilgtspējīgi bezceļu automobiļi ar jaudīgu elektropiedziņu, un kur uzvara ir iespējama vienīgi izcilas braucēja un automašīnas sadarbības rezultātā.

Ekstrēmas sacīkstes visattālākajos pasaules nostūros

Extreme E - sacīkstes

12 komandas tiks sadalītas 2 grupās un sacentīsies 5 dažādās vietās, 4 labākajām komandām nonākot izslēgšanas posmā.

Vai domājat, ka elektroauto paredzēts vienīgi braukšanas apstākļiem pilsētā? Apdomājiet vēlreiz. Jaunais Extreme E sacīkšu seriāls jūs aizvedīs uz planētas mežonīgākajiem un neskartākajiem apvidiem. Autosports vēl nekad nav bijis tik elektrizējošs, kur profesionālu autobraucēju komandas  ekstrēmos apstākļos sacenšas par galveno balvu.

 

Iedvesmojoties no Formula E sacīkstēm, kur auditorija ir sasniegusi 330 mlj. skatītāju vien četru sezonu laikā, ir pienācis laiks pilnīgi jaunam sacīkšu seriālam. Extreme E  aizvedīs ārkārtīgi jaudīgus apvidus automobiļus uz visneiedomājamākajiem apvidiem, kur panākumus varēs gūt vienīgi bezbailīgākie braucēji ar vismūsdienīgāko tehnoloģiju atbalstu.

 

Uzsākoties Extreme E seriālam, 12 komandas tiks sadalītas 2 grupās un sacentīsies 5 dažādās vietās, 4 labākajām komandām nonākot izslēgšanas posmā. Continental kā seriāla vadošais partneris piegādās īpaši izstrādātas riepas visām komandām, lai nodrošinātu izcilu saķeri gan Himalajos, Indijas okeāna krastos, Arktikā, tuksnešos vai tropu joslā.

Kas slēpjas aiz Extreme

Extreme E solās būt visekstrēmākais autosporta formāts. Zviedru autosacīkšu braucējs Mikaela Åhlin-Kottulinsky ir Continental oficiālais testu pilots riepām, kas īpaši izstrādātas šim sacīkšu seriālam. Skaties un atklāj Ārpus Extreme video sērijas.

Vieta, vieta, vieta uz ekstrēmo

Extreme E – St. Helena

Absolūti neatņemama Extreme E pieredzes sastāvdaļa ir RMS St Helena, bijušais Karaliskā Pasta kuģis, kurš nogādās mūsu bezbailīgos konkurentus uz piecām dažādām sacīkšu vietām visā pasaulē.

Absolūti neatņemama Extreme E pieredzes sastāvdaļa ir RMS St Helena, bijušais Karaliskā Pasta kuģis, kurš nogādās mūsu bezbailīgos konkurentus uz piecām dažādām sacīkšu vietām visā pasaulē.

 

Kuģis ir pārveidots un uzlabots ar vairāku miljonu eiro vērtām modifikācijām. Tas ir gan operatīvā bāzes stacija, gan peldošais servisa parks globālajai ekspedīcijai; tam ir vismūsdienīgākā garāža, kā arī bāzes stacija visām operācijām, loģistikai, komunikācijai un izmitināšanai.

 

Kurp Extreme E piedzīvojumi mūs aizvedīs un ar kādiem izaicinošiem apstākļiem braucējiem jārēķinās?

Extreme E – pieturvieta džungļi

Extreme E 1.posms tiks aizvadīts Amazones lietus mežā, tropiskos apstākļos ar augstu temperatūru un mitrumu.

Extreme E 1.posms tiks aizvadīts Amazones lietus mežā, tropiskos apstākļos ar augstu temperatūru un mitrumu. Tā ir arī viena no iespaidīgākajām ekosistēmām pasaulē, ar plašu floras un faunas daudzveidību reģionā. Kā liecina nosaukums, nokrišņu būs daudz, un sacīkšu trase solās būt slidena un bīstama. Riepām visām elektro apvidus automašīnām būs jābūt līdzvērtīgi spējīgām nobremzēt gan slapjos, gan sausos apstākļos, kā arī nodrošināt teicamu caurgājamību bezceļos.

Extreme E – pieturvieta tuksnesis

Nākamais Extreme E posms tiks aizvadīts Sahārā, uz sausās subtropu joslas.

Nākamais Extreme E posms tiks aizvadīts Sahārā, uz sausās subtropu joslas. Šajā tuksnešu reģionā, kur vairāk ūdens iztvaiko no zemes nekā nonāk uz zemes nokrišņu veidā, galvenās iezīmes ir skarbi apstākļi, ierobežots ūdens daudzums un trūcīgas ainavas. Pilnpiedziņa šajos apstākļos ir kritiska nepieciešamība. Arī ar standarta auto ir iespējams pārvietoties pa sablietētu smilšu segumu. Tomēr kāpu mainīgā reljefa pārvarēšanai ir nepieciešama lielāka vilkme un jauda visiem 4 riteņiem.

Extreme E – pieturvieta arktika

Extreme E aizvadīs vienu no neaizmirstamākajām sacīkstēm arktikā.

Arktika atrodas pašā zemeslodes augšdaļā, dziļā okeānā, ko klāj dreifējoši ledus krāvumi, ieskauj sasaluši kontinenti un arhipelāgi. Šajos neaptverami varenajos apstākļos Extreme E aizvadīs vienas no neaizmirstamākajām sacīkstēm. Ja vēl nepietiktu ar gaisa temperatūru, kas zemāka par -18°C, sacīkstes uz ledus būs pārbaudījums ikviena braucēja iemaņām un izturībai. Elektromobiļiem būs jāspēj nodrošināt vilkme un saķere uz īpaši slidenām virsmām pie maksimāliem ātrumiem. Tas nozīmē, ka riepām jābūt tādai ziemas tehnoloģijai, kas ir vislabākā savā klasē.

Learn more
Extreme E – pieturvieta Indijas okeāns

Extreme E aizvadīs sacīkstes uz salas Indijas okeānā, vienā no lielākajiem jūras rezervātiem pasaulē.

Extreme E aizvadīs sacīkstes uz salas Indijas okeānā, vienā no lielākajiem jūras rezervātiem pasaulē. Elpu aizraujoši skati ar majestātisko okeānu nekad nebūs pārāk tālu no braucēja redzesloka, bet pirmkārt un galvenokārt viņiem būs jākoncentrējas uz sacīkstēm apvidū, kas apvieno smiltis un jūras ūdeni. Un atkal izšķiroša loma būs pilnpiedziņai, šķērsojot unikālu smilšu segumu, kas ir cieši sablietēts, bet ne tuvu tik sauss un izkaltis kā Saharas tuksnesī.

Extreme E – pieturvieta Himalaji

Extreme E aizvadīs vienu no sacīkšu posmiem Himalaju pakalnē.

Starp Nepālu, Butānu, Indijas ziemeļaustrumiem, Tibetas dienvidaustrumiem un Mjanmas ziemeļiem vijas Himalaji, kas ir augstākā un iespaidīgākā kalnu grēda pasaulē. Extreme E aizvadīs vienu no sacīkšu posmiem Himalaju pakalnē, kur nelīdzenu klinšu apvidus, netīrumi, dubļi un akmeņu segums būs pamatīgs pārbaudījums dalībniekiem. Viņiem būs nepieciešamas riepas, kas ir pamatīgas un izturīgas, ar sānu malām, kas spējīgas absorbēt asu klinšu un akmeņu radītos bojājumus.

 

Izturīgākā riepa kāda jebkad radīta

Extreme E – Continental riepas

Ekstrēmas sacīkstes pieprasa ekstrēmas riepas – Continental riepas!

Ekstrēmām sacīkstēm nepieciešamas ekstrēmas riepas

Extreme E ir visekstrēmākās sacīkstes, kādas pasaule jebkad ir piedzīvojusi. Pilnīgi jauns formāts un tik unikāli, neprognozējami apstākļi, kas rada nepieciešamību pēc pilnīgi jaunām riepām. Kā viens no Extreme E vadošajiem partneriem mēs dodam savu artavu, lai ikvienam dalībniekam būtu pieejams augstvērtīgākais aprīkojums visneiedomājamākajiem apstākļiem, kādi vien stāsies ceļā. Continental rūpīgi izpētīja sacīkšu prasības un izstrādāja visaugstākās veiktspējas riepu, kas ir īpaši pielāgota sacīkšu komandu vajadzībām. Šīs super riepas ir pielāgotas ne tikai neprognozējamajiem sacīkšu apstākļiem, bet arī unikālajām sacīkšu elektroautomobiļu iespējām.

 

Viskarstākā tveice vai stindzinošs aukstums; dubļi, smiltis vai ledus – neskatoties, cik ekstrēmi laikapstākļi, dalībniekiem un viņu elektromobiļiem ir nepieciešamas uzticamas riepas, kas nodrošina saķeri, vilkmi un teicamu veiktspēju ikvienā no sacīkšu posmiem. Jaunā Continental CrossContact LX riepa ir ņemta par pamatu Extreme E sacīkšu riepu izstrādei. Tā ir lieliski sabalansēta vissezonas  riepa garākiem pārbraucieniem ar īpaši šīm sacīkstēm izstrādātu protektora rakstu, lai nodrošinātu vilkmi un stabilitāti uz praktiski jebkura seguma. Mēs vēl vairāk uzlabojām šīs riepas stiprās puses, lai radītu divas pilnīgi jaunas riepas, kas ir īpaši pielāgotas Extreme E prasībām. CrossContact Xtreme Winter un CrossContact Xtreme Summer palīdzēs dalībniekiem droši sasniegt finiša līniju pasaules ekstrēmākajā sacīkšu seriālā.

Rallijs vēl nekad nav bijis tik elektrisks

Extreme E – sacīkšu specifikācija

Visi Extreme E dalībnieki izmanto vienu un to pašu standartizēto aprīkojumu: riepas, akumulatorus un apvidus auto modeli.

Ekstrēmi elektrisks – elektriski apvidus automobiļi ekstrēmām sacīkstēm

Visi Extreme E dalībnieki izmantos standartizētu aprīkojumu, ko izstrādājusi kompānija Spark Racing Technology. Viņi no jauna radīs, saliks un piegādās pilnīgi jauna tipa apvidus elektroauto modeļus brašajiem sacīkšu seriāla dalībniekiem.

 

Vēl viens kritiski svarīgs elements Extreme E automašīnās būs akumulators. Tos piegādās uzņēmums Williams Advanced Engineering, kas piegādāja akumulatorus un to elementus ABB FIA Formula E čempionāta pirmajām četrām sezonām.

 

Prototipa testēšana sākās jau 2019.gada jūlijā ar ievērojamu atbalstu un ieguldījumu riepu tehnoloģijās no vadošā partnera Continental. Katra komanda saņems divus komplektus vasaras un ziemas riepu, optimizētus visiem iespējamajiem veikstpējas un drošības aspektiem, ko pieprasa apvidus elektoautomobiļi.

Extreme E – sacīkšu auto

Visi Extreme E dalībnieki izmanto vienu un to pašu apvidus auto modeli, kuru radīja Spark Racing Technology.

Kā uzbuvēt pilnībā elektrisku apvidus auto ekstrēmām sacīkstēm

Līdzīgi kā tradicionālos sacīkšu seriālos Spark Racing Technology izstrādās un uzbūvēs vienotu šasiju ar obligātajām specifikācijas rezerves daļām un tad nodos šo apstiprināto šasiju dalībnieku komandām. Tālāk jau katra komanda varēs brīvi testēt un pielāgot piedziņas sistēmu un virsbūvi šai platformai.

Standartizētās rezerves daļas, ko izstrādā Spark Racing Technology, sastāv no šādiem elementiem:

  • cauruļveida tērauda rāmis;
  • balstiekārta un amortizatori;
  • bremžu un stūres sistēma;
  • prettriecienu rāmis un drošības karkass.

Komponenti, kur paredzēti individuālai pielāgošanai – motors un invertors un atsevišķas virsbūves daļas, piemēram, motora pārsegs, sānu paneļi, apgaismes ierīces, priekšējais un aizmugures bamperis.

Akumulatori būs līdzvērtīgi Formula E izmantotajiem un attīstīs 470 kW (aptuveni 630 Zs) maksimālo jaudu. Bet šis akumulators būs īpaši pielāgots skarbajiem bezceļu sacīkšu apstākļiem, radīts, lai izturētu ekstrēmus apvidus un ceļa apstākļus.


Kā uzvarēt Extreme E čempionātā

Extreme E ir globāls sacīkšu seriāls, kas parādīs apvidus elektromobiļu cīņas plecu pie pleca visā to krāšņumā pasaules ektrēmākajos apvidos.

 

Extreme E sacīkšu formāts būs jau pazīstams motorsporta faniem, kur divas grupas pa sešām komandām katrā sacentīsies straujā viens pret otru uzvaras izcīņas turnīrā. Labākās četras komandas piedalīsies izslēgšanas posmā, kur sportisti cīnīsies viens pret vienu par kāroto vietu finālā.

 

 

Katrs no bezceļu posmiem būs 6-10 km garš, un braucējiem būs jāspēj vadīt automašīnu caur vairākiem virtuāliem vārtiem. Katrs posms sastāvēs no pieciem līdz sešiem vārtiem, kur būs apvienoti bezceļi un klajš apvidus.

Extreme E – sacīkšu noteikumi

Extreme E sacīkstēs  divas grupas pa sešām komandām katrā sacentīsies straujā viens pret otru uzvaras izcīņas turnīrā.

Kas notiek šobrīd: