Samazināta bremzēšanas distance uz sausa un slapja ceļa.
Riepas asimetriskais protektora raksts nodrošina optimālu riepas kontaktlaukumu, tādējādi samazinot bremzēšanas distanci uz sausas un slapjas ceļa virsmas.
Riepas vieglajām / komerc / 4x4 automašīnām
Riepas asimetriskais protektora raksts nodrošina optimālu riepas kontaktlaukumu, tādējādi samazinot bremzēšanas distanci uz sausas un slapjas ceļa virsmas.
Elastīgais silīcija gumijas sastāvs, saķeres šķautnes un iegriezumi protektora plecu ārējā malā nodrošina vēl labāku saķeri, it īpaši braucot pa slapjiem, līkumotiem ceļiem.
Bioniskais riepas karkass rites laikā samazina protektora deformāciju, līdz ar to panākta degvielas ekonomija un palielināts riepas kalpošanas ilgums.
ADACmotorwelt 05/08 izdevumā publicēja 2008.gada vasaras riepu testa rezultātus. Tika testētas 175/65 R 14 T izmēra vasaras riepas.
Testa rezultāts ContiEcoContact 3 riepām: "Ļoti ieteicamas” (2.vieta)"
Vērtējums: „Ļoti labi sabalansēta riepa, labākie veiktspējas uz slapjām ceļa virsmām un trokšņu līmeņa rezultāti, labi rezultāti arī uz sausa ceļa.”
Riepas ar augstāku ES marķējuma klasi (A vai B) nodrošina īsāku bremzēšanas ceļu uz slapja seguma, kā arī labāku saķeri lietū. Tāpat kā degvielas patēriņa efektivitātei, D klase netiek lietota.
Riepas ietekmē līdz pat 20% no automašīnas degvielas patēriņa. Ja vēlaties nobraukt ar vienu bāku vairāk kilometru, ieteicams izvēlēties riepas ar augstāku degvielas patēriņa efektivitātes klasi. Tas palīdzēs samazināt arī CO2 izmešus. Enerģijas zudumi notiek rites pretestības rezultātā, kad riepa ripo. Jo zemāka rites pretestība, jo mazāki enerģijas zudumi, jo zemāks degvielas patēriņš un CO2 izmeši. Starpība starp A un G klasēm var sasniegt līdz pat 6 litriem uz 1000 km.
Riepas radītais ārējais rites troksnis tiek izteikts decibelos. Jo vairāk skaņu viļņi attēloti riepas marķējumā, jo skaļāka tā būs.