Riepas vieglajām / komerc / 4x4 automašīnām
Pateicoties jauna dizaina ūdens novadīšanas kanāliem, ievērojami uzlabota ūdens izspiešana no saķeres laukuma drošai bremzēšanai uz slapja ceļa seguma.
Pateicoties palielinātajam saķeres laukumam ar ceļu, uzlabotajai braukšanas stabilitātei un protektora raksta stingrībai, tiek garantēta droša vadāmība pat pie lielas noslodzes.
Īpašais riepas gumijas sastāvs samazina enerģijas zudumu riepas deformācijas laikā, līdz ar to tiek samazināta rites pretestība un degvielas patēriņš.
Vācu autožurnāls promobil savā izdevumā 04/2015 ir publicējis komerctransporta vasaras riepu testa rezultātus. Riepas tika testētas izmērā 235/65 R16 C ar automašīnu Mercedes Sprinter. Testu veica promobil eksperti Contidrom testu poligonā Jeversenā, Vācijā.
Vērtējums ContiVanContact 200 riepai: "ļoti ieteicama"
Par ContiVanContact 200:
+ samazināta rites pretestība
+ labākā aizsardzībā pret akvaplanēšanu
+ precīza stūrēšana un laba stabilitāte uz sausa ceļa
+ droša braukšana uz slapja ceļa
- varētu vēlēties nedaudz labāku veiktspēju bremzēšanā uz slapja ceļa
Riepas ar augstāku ES marķējuma klasi (A vai B) nodrošina īsāku bremzēšanas ceļu uz slapja seguma, kā arī labāku saķeri lietū. Tāpat kā degvielas patēriņa efektivitātei, D klase netiek lietota.
Riepas ietekmē līdz pat 20% no automašīnas degvielas patēriņa. Ja vēlaties nobraukt ar vienu bāku vairāk kilometru, ieteicams izvēlēties riepas ar augstāku degvielas patēriņa efektivitātes klasi. Tas palīdzēs samazināt arī CO2 izmešus. Enerģijas zudumi notiek rites pretestības rezultātā, kad riepa ripo. Jo zemāka rites pretestība, jo mazāki enerģijas zudumi, jo zemāks degvielas patēriņš un CO2 izmeši. Starpība starp A un G klasēm var sasniegt līdz pat 6 litriem uz 1000 km.
Riepas radītais ārējais rites troksnis tiek izteikts decibelos. Jo vairāk skaņu viļņi attēloti riepas marķējumā, jo skaļāka tā būs.