Riepas vieglajām / komerc / 4x4 automašīnām
Autoekspertu apvienības ADAC (D), OEAMTC (A) and TCS (CH) savās mājaslapās (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch) ir publicējušas 2011.gada ziemas riepu testa rezultātus. Tests veikts izmērā 195/65 R15 T.
Rezultāts ContiWinterContactTM TS 830 riepai: "LABA".
Par TS 830:
kopumā ļoti labi sabalansēta riepa
laba visos drošības aspektos
Stiftung Warentest (D) 2011.gada ziemas riepu testā izmēģināja dažādus riepu modeļus izmērā 195/65 R15 T. Tests ir balstīts uz autobraucēju organizāciju ADAC (D), ÖAMTC (AT) and TCS (CH) rezultātiem.
Rezultāts ContiWinterContactTM TS 830 riepai: " LABA "
Vācu autožurnāls AutoBild publicējis savu 2010.gada ziemas riepu testu (Okt. 2010). Visi riepu modeļi tika testēti izmērā 195/65 R 15 T/H.
Rezultāts ContiWinterContactTM TS 830 riepai: "Ļoti ieteicama"
Par TS 830:
Vācu autožurnāls Auto Motor und Sport ir publicējis 2010.gada ziemas riepu testa rezultātus (Sept. 2010). Riepu modeļi tika testēti izmērā 205/55 R 16 H uz 3.sērijas BMW.
Rezultāts ContiWinterContactTM TS 830 riepai: "Ļoti ieteicama"
Par TS 830:
Vācu izdevums Auto Zeitung ir publicējis savu 2010.gada ziemas riepu testu (Sept. 2010). Riepas tika testētas izmērā 195/65 R 15 T uz Ford Focus.
Rezultāts ContiWinterContactTM TS 830 riepai: "Testa uzvarētāja"
Par TS 830:
Savā 2009.gada septembra izdevumā Auto Motor und Sport (D) ir publicējis ziemas riepu testa rezultātus. Tests tika veikts izmērā 205/55 R16 H ar VW Golf VI auto.
Rezultāts ContiWinterContactTM TS 830 riepai: "Ļoti ieteicama" (1.vieta)
Par TS 830:
Riepas ar augstāku ES marķējuma klasi (A vai B) nodrošina īsāku bremzēšanas ceļu uz slapja seguma, kā arī labāku saķeri lietū. Tāpat kā degvielas patēriņa efektivitātei, D klase netiek lietota.
Riepas ietekmē līdz pat 20% no automašīnas degvielas patēriņa. Ja vēlaties nobraukt ar vienu bāku vairāk kilometru, ieteicams izvēlēties riepas ar augstāku degvielas patēriņa efektivitātes klasi. Tas palīdzēs samazināt arī CO2 izmešus. Enerģijas zudumi notiek rites pretestības rezultātā, kad riepa ripo. Jo zemāka rites pretestība, jo mazāki enerģijas zudumi, jo zemāks degvielas patēriņš un CO2 izmeši. Starpība starp A un G klasēm var sasniegt līdz pat 6 litriem uz 1000 km.
Riepas radītais ārējais rites troksnis tiek izteikts decibelos. Jo vairāk skaņu viļņi attēloti riepas marķējumā, jo skaļāka tā būs.