Riepas vieglajām / komerc / 4x4 automašīnām
ContiWinterContact™ TS 850 unikālais dizains sniedz lieliskas bremzēšanas īpašības uz ceļiem ziemas apstākļos, perfektu vadāmību un saķeri, pat ekstrēmās situācijās.
ContiWinterContact™ TS 850 unikālais gumijas sastāvs sniedz lieliskas saķeres īpašības pat uz vissarežģītākajiem ceļa segumiem un nodrošina teicamas bremzēšanas īpašības, panākot īsāku bremzēšanas ceļa garumu.
Automobiļu klubi ADAC (D) / OEAMTC (A) / TCS (CH) un patērētāju organizācija Stiftung Warentest (D) savās mājaslapās publicējusi 2014.gada ziemas riepu testa rezultātus (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch / www.test.de ):
- 195/65 R15 T (ar auto Golf VII)
- 175/65 R14 T (ar auto VW Polo)
Vērtējums ContiWinterContactTM TS 850 (195/65 R15 T) riepai: "Laba"
Par ContiWinterContact TS 850 (195/65 R15 T):
+ labi sabalansēta riepa
+ labākā riepa uz sausa ceļa, sniegā, uz ledus un nodilumizturībā
+ samazināts degvielas patēriņš
Vācu autožurnāls Auto Zeitung savā izdevumā 21/2014 publicējis ziemas riepu testa rezultātus. Riepas tika testētas izmērā 205/55 R16 91H ar automašīnu Seat Leon 1,4 TSI ACT. Testu veica Auto Zeitung eksperti šādos testu poligonos:
- Nokian Ivalo, Somija (ziemas kritēriju testi)
- Goodyear Mireval, Francija (sausa un slapja laika kritēriju testi)
Vērtējums ContiWinterContactTM TS 850: "Testa uzvarētāja"
Par ContiWinterContact TS 850:
+ ļoti droša riepa sniegā, uz slapja un sausa seguma
+ labākā uz sniega
+ zems degvielas patēriņš
+ laba aizsardzība pret akvaplanēšanu un saķere uz slapja ceļa
Vācu autožurnāls auto motor und sport (ams) savā izdevumā 20/2014 ir publicējis ziemas riepu testa rezultātus. Riepas tika testētas izmērā 205/55 R16 H ar automašīnu VW Golf. Testu veica ams eksperti šādos testu poligonos:
- Nokian, Ivalo/ Somija (ziemas kritēriju tests)
- Contidrom, Jeversen/ Vācija (kritēriju tests uz sausa un slapja seguma)
Vērtējums ContiWinterContactTM TS 850 riepai: "Ļoti ieteicama"
Par Continental TS 850:
+ laba veiktspēja uz sniega
+ vislabāk sabalansētā riepa
+ zema rites pretestība
+ labākā uz slapja ceļa
- dinamiski braucot pa sniegotu segumu, nav ieteicama lietošanā automašīnām bez ESP
Vācu ACE (Automobil Club Europa), GTÜ (Gesellschaft für Technische Überwachung mbH) and ARBÖ (Auto-, Motor- und Radfahrerbund Österreich) savās mājaslapās publicējuši 2014.gada ziemas riepu testa rezultātus (www.gtue.de). Riepas tika testētas izmērā 205/55 R16 H, ar automašīnu VW Golf VII.
Vērtējums ContiWinterContactTM TS 850 riepai: "Ļoti ieteicama"
Par ContiWinterContact TS 850:
+ vislabākā riepa uz slapja ceļa
+ labākā bremzēšanā uz slapja ceļa
+ labs inženieru veikums
Savā novembra izdevumā 11/2013, AutoBild sportscars (D) publicēja 2013.gada ziemas riepu testa rezultātus. Riepas tika testētas izmērā 225/50 R17 V ar automašīnu 3er BMW.
Vērtējums ContiWinterContactTM TS 850 riepai: "izcila"
Par TS 850:
+ ziemas eksperts ar lieliskām braukšanas īpašībām visos laikapstākļos
+ teicama stabilitāte līkumos
+ īss bremzēšanas ceļš sniegā un uz sausa seguma
+ samazināta rites pretestība
+ labs braukšanas komforts
Vācu autožurnāls Auto Bild savā izdevumā 40/2012 publicēja 2013.gada ziemas riepu testa rezultātus. Riepas tika testētas izmērā 195/65 R15 H ar automašīnu VW Golf VII.
Vērtējums ContiWinterContactTM TS 850: "ieteicama"
Par ContiWinterContact TS 850:
+ vadāmība sniegā un uz slapja ceļa
+ laba aizsardzība pret akvaplanēšanu
+ zema rites pretestība
Riepas ar augstāku ES marķējuma klasi (A vai B) nodrošina īsāku bremzēšanas ceļu uz slapja seguma, kā arī labāku saķeri lietū. Tāpat kā degvielas patēriņa efektivitātei, D klase netiek lietota.
Riepas ietekmē līdz pat 20% no automašīnas degvielas patēriņa. Ja vēlaties nobraukt ar vienu bāku vairāk kilometru, ieteicams izvēlēties riepas ar augstāku degvielas patēriņa efektivitātes klasi. Tas palīdzēs samazināt arī CO2 izmešus. Enerģijas zudumi notiek rites pretestības rezultātā, kad riepa ripo. Jo zemāka rites pretestība, jo mazāki enerģijas zudumi, jo zemāks degvielas patēriņš un CO2 izmeši. Starpība starp A un G klasēm var sasniegt līdz pat 6 litriem uz 1000 km.
Riepas radītais ārējais rites troksnis tiek izteikts decibelos. Jo vairāk skaņu viļņi attēloti riepas marķējumā, jo skaļāka tā būs.