You are currently at our Latvia website. We also offer a wide range of products with direct customer service in many locations worldwide.
All locations



Tehniskās īpašības

Fantastiska saķere uz ledus - jauna līmeņa braukšanas pieredzei ziemā.

Unikālā IceContact™ 3 radžu koncepcija nosaka jaunus standartus braukšanai ziemā. Divu veidu radžu kombinācija apvienojumā ar inovatīvo radžu izvietojumu dažādos leņķos nodrošina vēl nebijušu saķeri, īpaši drošu vadāmību, kā arī īsākas bremzēšanas distances.

Būtiski uzlabota vadāmība šķīdonī un uz sniegotiem ceļiem.

Īpaši izstrādātais ūdens novadīšanas rievu dizains palīdz ātrāk izspiest ūdeni un šķīdoni no riepas centrālās daļas, tādējādi nodrošinot teicamu saķeri un līdz minimumam samazinot akvaplanēšanas risku.

Protektora blokus savienojošie atbalsti nodrošina augstāku protektora stingrību un stabilitāti, lai uzlabotu vadāmību uz sausa ceļa. 

Turklāt, rapšu eļa riepas gumijas sastāvā palīdz saglabāt protektora elastību pat pie viszemākajām temperatūrām. Tādējādi tiek nodrošināta protektora optimāla pielāgošanās ceļa reljefam un attiecīgi - uzlabota saķere un veiktspēja uz sniegota ceļa.

Uzlabota veiktspēja visā riepas kalpošanas laikā.

Continental vispusīgā pieredze radžu riepu izstrādē ir novedusi līdz visā pasaulē unikālam, patentētam procesam, kā radzes ar speciālu ķīmisku pārklājumu tiek vulkanizētas riepas protektorā. Tā rezultātā ir līdz minimumam samazināts radžu zudums visā riepas kalpošanas laikā, līdz ar to, uzlabots arī riepas sniegums un braukšanas drošība.



Tehnoloģijas

ContiSeal™ ir Continental izstrādāta tehnoloģija, kas paredzēta bojātas riepas protektora blīvēšanai. Ja protektorā ieduras kāds svešķermenis, piemēram, nagla, nav nepieciešama tūlītēja riteņa maiņa ceļmalā, un caurums paliek noblīvēts pat tad, ja caurdurošais objekts tiek izkustināts no vietas. ContiSeal™ ir lipīgs, viskozs hermētiķa slānis, kas tiek uzklāts riepas iekšpusē protektora zonā. ContiSeal™ noblīvē 80% visu riepu caurduršanas gadījumu un tādējādi samazina riepu plīsuma risku. ContiSeal™ riepas ir skaidri marķētas ar simbolu uz sānu malas un ir saderīgas ar visiem plaši pieejamajiem riteņu diskiem.

ContiSeal

ContiSilent™ ir Continental izstrādāta riepu trokšņa slāpēšanas tehnoloģija. Tā ir paredzēta, lai samazinātu troksni salona iekšpusē uz visiem ceļa segumiem. ContiSilent™ riepas ir aprīkotas ar iekšējo riepu absorbētāju - poliuretāna putām, kas piestiprinātas ar līmi riepas iekšpusē protektora zonā. Neatkarīgi no temperatūras putu struktūra paliek konstanta. ContiSilent™ palīdz samazināt trokšņu līmeni transportlīdzekļa salonā līdz 9 dB(A) atkarībā no transportlīdzekļa veida, tā ātruma un ceļa seguma.

ContiSilent

SSR ir Run-on-Flat tehnoloģija, ko Continental ir attīstījusi tieši zemprofila riepām, saglabājot iespēju savietot tās ar visiem stadarta riteņu lokiem. SSR princips balstās uz pastiprinātiem, pašnesošiem riepu sāniem. Pārduršanas gadījumā, kad no riepas izplūst gaiss, tas neļauj saspiest riepas sānus starp diska apmali un ceļu un riepai nomontēties no riteņa loka, padarot rezerves riteni par nevajadzīgu. Nevadājot līdzi rezerves riteni, var samazināt automobiļa masu, tādā veidā samazinot arī degvielas patēriņu. Tāpat tas ļauj ietaupīt līdz pat 80 l vietas bagāžas nodalījumā. Kaut arī nav obligāta prasība, visu četru riteņu aprīkošana ar tādām riepām ir sevišķi ieteicama, ja riteņa nomaiņa uz ceļa nav atļauta.

SSR


Vai joprojām ir jautājumi?

Vienkārši jautā.

Mēs esam priecīgi atbildēt uz visiem taviem jautājumiem un atbalstīt tevi ar mūsu zināšanām.




Vai meklē pārdevēju?