Riepas vieglajām / komerc / 4x4 automašīnām
Kristāla silīcija maisījums nodrošina lieliskas bremzēšanas īpašības, it īpaši uz slapja ceļa. Braukšanas drošību uzturot nemainīgi augstā līmenī, būtiski uzlabota arī riepas nodilumizturība, tādējādi atrisinot mūžīgo konfliktu riepu izstrādē.
Jaunais, optimizētais polimēru savienojums gumijas sastāvā palīdz uzlabot noskrējienu vairāk nekā par 15%. Jaunie polimēri ir pastiprinājuši riepas kontaktlaukuma virsmu un uzlabojuši izturību ikdienas braukšanas apstākļos.
Papildus tam, vienmērīgā protektora stingrība uzlabo braukšanas komfortu, nodilumizturību un samazina ārējo rites troksni.
Progresīvais makro-bloku dizains nodrošina maksimālu kontroli pār auto un stabilitāti līkumos. Šī kompleksā pleca daļas bloku struktūra nodrošina precīzu šķērsvirziena spēku pārnesi uz saķeres virsmu. Turklāt, asimetrisko bloku joslu ģeometrija sniedz lielāku protektora stingrību un samazina bloku deformāciju šķērsvirziena spēku ietekmē. Tas palīdz uzlabot saķeri.
Riepas ar augstāku ES marķējuma klasi (A vai B) nodrošina īsāku bremzēšanas ceļu uz slapja seguma, kā arī labāku saķeri lietū. Tāpat kā degvielas patēriņa efektivitātei, D klase netiek lietota.
Riepas ietekmē līdz pat 20% no automašīnas degvielas patēriņa. Ja vēlaties nobraukt ar vienu bāku vairāk kilometru, ieteicams izvēlēties riepas ar augstāku degvielas patēriņa efektivitātes klasi. Tas palīdzēs samazināt arī CO2 izmešus. Enerģijas zudumi notiek rites pretestības rezultātā, kad riepa ripo. Jo zemāka rites pretestība, jo mazāki enerģijas zudumi, jo zemāks degvielas patēriņš un CO2 izmeši. Starpība starp A un G klasēm var sasniegt līdz pat 6 litriem uz 1000 km.
Riepas radītais ārējais rites troksnis tiek izteikts decibelos. Jo vairāk skaņu viļņi attēloti riepas marķējumā, jo skaļāka tā būs.