Riepas vieglajām / komerc / 4x4 automašīnām
Jaunais Micro Flexibility gumijas sastāvs nodrošina optimālu riepas saslēgšanos ar ceļa virsmu. Tas garantē labāku paātrināšanos un īsāku bremzēšanas ceļu gan uz sausa, gan slapja ceļa.
Uzlabotais protektora dizains riepas iekšējā un ārējā pleca daļā nodrošina maksimāli precīzu stūres reakciju un šķērsvirziena noturību līkumos. Makro bloku dizains palīdz nodrošināt saķeri un drošību veicot dažādus manevrus. Spēcīgās centra ribas un asimetriskās garenvirziena rievas nodrošina teicamu stabilitāti.
Inovatīvā Aralon350™ tehnoloģija palīdz riepai saglabāt nemainīgu formu un konsistenci pat pie lieliem ātrumiem - līdz pat 350 km/h.
Savā augusta izdevumā autožurnāls evo (UK) ir publicējuši ikgadējā vasaras riepu testa rezultātus.
Riepas tika testētas izmērā 235/35 ZR19 ar auto Ford Focus ST.
Vērtējums SportContactTM 6: Testa uzvarētāja
Par SportContactTM 6:
+ Conti izcīna uzvaru evo riepu testā
+ ārkārtīgi spēcīga rādītājos uz sausa ceļa
+ labākā bremzēšanā uz sausa ceļa
+ konkurētspējīgi rezultāti slapja laika testos
+ slapja laika testos nav vispusīgākas riepas par Conti
Vācu autožurnāls AutoBild sportscars savā 2016.g. aprīļa numurā ir pblicējis vasaras riepu testa rezultātus. Riepas tika testētas izmērā 255/35 ZR20 un 295/30 ZR20 uz auto
Jaguar F Type.
SportContactTM 6 vērtējums: vorBILDlich (izcila)
Par SportContactTM 6:
+ pārliecinošs rezultāts jau pirmajā testā
+ īpaši laba uz sausa seguma
+ dinamiska vadāmība uz sausa ceļa
+ teicama stūrēšanas precizitāte
+ īsa bremzēšanas distance uz slapja un sausa ceļa
+ zems trokšņu līmenis
Riepas ar augstāku ES marķējuma klasi (A vai B) nodrošina īsāku bremzēšanas ceļu uz slapja seguma, kā arī labāku saķeri lietū. Tāpat kā degvielas patēriņa efektivitātei, D klase netiek lietota.
Riepas ietekmē līdz pat 20% no automašīnas degvielas patēriņa. Ja vēlaties nobraukt ar vienu bāku vairāk kilometru, ieteicams izvēlēties riepas ar augstāku degvielas patēriņa efektivitātes klasi. Tas palīdzēs samazināt arī CO2 izmešus. Enerģijas zudumi notiek rites pretestības rezultātā, kad riepa ripo. Jo zemāka rites pretestība, jo mazāki enerģijas zudumi, jo zemāks degvielas patēriņš un CO2 izmeši. Starpība starp A un G klasēm var sasniegt līdz pat 6 litriem uz 1000 km.
Riepas radītais ārējais rites troksnis tiek izteikts decibelos. Jo vairāk skaņu viļņi attēloti riepas marķējumā, jo skaļāka tā būs.