Jaunā gumijas maisījuma sastāvā ir videi draudzīgā rapšu eļļa, kas palīdz nodrošināt lielisku saķeri uz slapja ceļa, sniegā un uz ledus.
Jaunais virzienveida protektora dizains palīdz uzlabot drenāžu un dod papildu saķeri tādos kritiskos apstākļos, kā akvaplanēšana peļķēs vai šķīdonī. Papildus tam, ir uzlabota stūrēšanas precizitāte ekstrēmās situācijās uz apledojušiem, sniegotiem, slapjiem un sausiem ceļiem.
Pateicoties dažāda dziļuma 3D trapecveida lameļu mijiedarbībai un efektīvajām sniega šķautnēm, ir uzlabota spēku pārnese. Galvenais ieguvums ir pārliecinošās vilkmes un bremzēšanas īpašības uz apledojušiem un sniegotiem ceļiem.
ContiSeal™ ir Continental izstrādāta tehnoloģija, kas paredzēta bojātas riepas protektora blīvēšanai. Ja protektorā ieduras kāds svešķermenis, piemēram, nagla, nav nepieciešama tūlītēja riteņa maiņa ceļmalā, un caurums paliek noblīvēts pat tad, ja caurdurošais objekts tiek izkustināts no vietas. ContiSeal™ ir lipīgs, viskozs hermētiķa slānis, kas tiek uzklāts riepas iekšpusē protektora zonā. ContiSeal™ noblīvē 80% visu riepu caurduršanas gadījumu un tādējādi samazina riepu plīsuma risku. ContiSeal™ riepas ir skaidri marķētas ar simbolu uz sānu malas un ir saderīgas ar visiem plaši pieejamajiem riteņu diskiem.
ContiSilent™ ir Continental izstrādāta riepu trokšņa slāpēšanas tehnoloģija. Tā ir paredzēta, lai samazinātu troksni salona iekšpusē uz visiem ceļa segumiem. ContiSilent™ riepas ir aprīkotas ar iekšējo riepu absorbētāju - poliuretāna putām, kas piestiprinātas ar līmi riepas iekšpusē protektora zonā. Neatkarīgi no temperatūras putu struktūra paliek konstanta. ContiSilent™ palīdz samazināt trokšņu līmeni transportlīdzekļa salonā līdz 9 dB(A) atkarībā no transportlīdzekļa veida, tā ātruma un ceļa seguma.
SSR ir Run-on-Flat tehnoloģija, ko Continental ir attīstījusi tieši zemprofila riepām, saglabājot iespēju savietot tās ar visiem stadarta riteņu lokiem. SSR princips balstās uz pastiprinātiem, pašnesošiem riepu sāniem. Pārduršanas gadījumā, kad no riepas izplūst gaiss, tas neļauj saspiest riepas sānus starp diska apmali un ceļu un riepai nomontēties no riteņa loka, padarot rezerves riteni par nevajadzīgu. Nevadājot līdzi rezerves riteni, var samazināt automobiļa masu, tādā veidā samazinot arī degvielas patēriņu. Tāpat tas ļauj ietaupīt līdz pat 80 l vietas bagāžas nodalījumā. Kaut arī nav obligāta prasība, visu četru riteņu aprīkošana ar tādām riepām ir sevišķi ieteicama, ja riteņa nomaiņa uz ceļa nav atļauta.
Mēs esam priecīgi atbildēt uz visiem taviem jautājumiem un atbalstīt tevi ar mūsu zināšanām.