Riepas vieglajām / komerc / 4x4 automašīnām

stage_image1_lg

Tehnoloģija

ContiSeal™ noblīvēs sadurtu riepu

Neļauj sadurtai riepai izbojāt braucienu!

topic_intro_image1

ContiSeal™ - nodrošināta pārvietošanās, pat ja riepas protektorā iedūries svešķermenis.

Daži fakti

ContiSeal riepas – acīmredzamie ieguvumi:

  • Noblīvē dūriena vietas protektora zonā, ja tās nepārsniedz 5 mm diametrā
  • Dūriena vietas tiek noblīvētas pat tad, ja svešķermenis izkritis no dūriena vietas
  • Normālos braukšanas apstākļos nodrošina tādas pat braukšanas īpašības kā standarta riepas
  • Riepas pārduršanas gadījumā nav nepieciešams veikt piespiedu apstāšanos vai nekavējoties mainīt riepu 
topic_intro_image1

Par tehnoloģiju

ContiSeal riepas ir gatavotas pēc jaunas, inovatīvas tehnoloģijas, kas riepas pārduršanas gadījumā noblīvē dūriena vietu protektora zonā.        

ContiSeal riepu iekšpusē no vienas pleca daļas līdz otrai ir lipīgs viskozes slānis, kas noblīvē dūriena vietu riepas protektora zonā, ja riepā iedūrusies nagla vai cits svešķermenis, kura diametrs nepārsniedz 5 mm. Materiāls hermētiskajā slānī novērš gaisa izplūšanu pat tad, ja svešķermenis ir izkritis no dūriena vietas.

Tādējādi, riepas pārduršanas gadījumā nav nepieciešams veikt piespiedu apstāšanos, lai nomainītu riepu. Tomēr pārdurtu riepu pēc iespējas ātrāk vajadzētu nogādāt pie riepu servisa speciālistiem, kas konstatēs bojājumu un nepieciešamības gadījumā veiks remontu.

ContiSeal riepas var atpazīt pēc naglas simbola, kas attēlots uz riepas sānu malas, un tās ir montējamas uz visiem riteņu diskiem.

Sākt
contiseal_movieImage

Rekomendācija

  • Drošības nolūkos ContiSeal riepas ieteicams lietot kopā ar riepu spiediena kontroles sistēmu (TPMS) 
  • Riepas pārduršanas gadījumā nav nepieciešams veikt piespiedu apstāšanos, lai nomainītu riepu
  • Pēc iespējas ātrāk riepu vajadzētu nogādāt pie riepu servisa speciālistiem, kas konstatēs bojājumu un nepieciešamības gadījumā veiks remontu.

topic_intro_image1

Tehniskās īpašības

ContiSeal riepu iekšpusē no vienas pleca daļas līdz otrai ir lipīgs viskozes slānis, kas noblīvē dūriena vietu riepas protektora zonā, ja riepā iedūrusies nagla vai cits svešķermenis, kura diametrs nepārsniedz 5 mm. Materiāls hermētiskajā slānī novērš gaisa izplūšanu pat tad, ja svešķermenis ir izkritis no dūriena vietas. 

topic_intro_image1

Kad tiek sadurta standarta riepa, strauji zaudējot spiedienu, riepas sānu malas var tikt sadragātas starp starp disku un ceļu.

topic_intro_image1